🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 209137) فروردین 6, 1398 

اتوبوس
ازدهان دره
خون میخورد
چهل وچهار صندلی
مسافرهایش را قورت داد
سخت بود
وقتی
دختربچه ای
دستش را پیش عروسکش جاگذاشته
اینبار
بجای گل
از زمین
دست میرویید
به احترام مرگ
یک دقیقه بلند بخندید
به احترام مسافرهایی که
از زمین جوانه زدند
یک دقیقه کف بزنید!
بگذارید
آسمان تا ابد ببارد!

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا