🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق روحانی

(ثبت: 263501) شهریور 12, 1402 
عشق روحانی

بسم رب الحسین (سلام الله علیه)
عشق روحانی
تقدیم به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)

آهنگ تو یار آشنا خواهم کرد
صد شور ز عشق تو به پا خواهم کرد

خود را به بلای عشق روحانی تو
ای حضرت عشق مبتلا خواهم کرد

من روسیهم اگر چه اما تو ببخش
از تو طلب عفو و شفا خواهم کرد

من هم یکی از کبوتران حرمت
از آنها تقلید وفا خواهم کرد

از اشک زمین هیئتت خواهم شست
با گریه که بر آن شهدا خواهم کرد

در ظلمت این خرابه بی بنیاد
نور تو چراغ رهنما خواهم کرد

من در طلب بقا همه هستی خود
در مکتب حق تو فنا خواهم کرد

آشوب محرم است مهدی برخیز
عرض ادبی به کربلا خواهم کرد

 

غبار دستگاه حسینی-#مهدی_رستگاری
سی و یکم مرداد سال ۱۴۰۰ خورشیدی
سیزدهم محرم الحرام سال ۱۴۴۳ ه.ق.
(غزل سرایی گروه«هفت هنر شیدایی»)

دفتر شعر شیدایی
۵۳۶

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا