🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاله تب دار

(ثبت: 269536) اردیبهشت 17, 1403 
لاله تب دار

بسمه اللطیف
لاله تب دار

یک شب رخ دلدار پدیدار نبود
در خاطر من به جز غم یار نبود

شب بود دراز و تیره و تار ولی
آسودگی و قرار در کار نبود

می خواست که بگسلد ز تن جان‌من و
در آن حالش کسی جلودار نبود

عقلم به حساب خویش پندم می داد
گوش دل من ولی بدهکار نبود

در ورطه سودای شب دوری او
غم بود ولی یاور و غمخوار نبود

شد آن شب تیره طی ولی در دم صبح
جانی به تن لاله تب دار نبود

مهدی چو بریخت خون شب وقت سحر
حال تو کسی ندید و بیدار نبود

#مهدی_رستگاری
بیست و پنجم آذر ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
شانزدهم دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی « بداهه عاشقانه»

دفتر شعر روزگاران

۳۹۸

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1403

    سلام

    درودتان🌹

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 17, 1403

      سلام و درود فراوان استاد خراسانی عزیز و گرامی. 🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1403

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا