🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لانه کژدم

(ثبت: 264674) مهر 28, 1402 
لانه کژدم

بسمه العزیز
لانه کژدم

آن کس که اتکای به مردم نمی‌کند
خود را میان موج بلا گم نمی‌کند

هرگز نمی‌کند طلب یاری از کسی
آن عاقلی که سیر توهم نمی‌کند

گرگ است هر که هست در این شهر و بی‌گمان
بر آدم ضعیف ترحم نمی‌کند

دنیای ما به واقع امرش تفاوتی
با قتلگاه لانه کژدم نمی کند

مهدی جهان سراچه ظلم است و عاقل از
این رسم برقرار تظلم نمی‌کند

از پا نشسته است خردمند و هیچ گاه
بین امید و ترس تلاطم نمی کند

 

#مهدی_رستگاری
بیست و سوم مهر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
پانزدهم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۹۵۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 28, 1402

    سلام و درود

    مدتی ست به اشعار شما توجه خاصی داشته ام
    قدرت سرایش شما تماشایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مهدی رستگاری

      مهر 29, 1402

      سلام و درود و سپاس استاد خراسانی عزیز. نظر لطف شما است و عنایت شما به شعر من برایم ارزشمند هست🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا