🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای کربلا

(ثبت: 263335) شهریور 7, 1402 
هوای کربلا

بسم رب الحسین و منتقمه(سلام الله علیه)
هوای کربلا

امشب هوای کربلا دارد دل شوریده ام
توفان به پا گردیده از سیل سرشک دیده ام

با اشک میگیرم وضو ای عشق در محراب تو
دریاب ای دلدار من حال دل رنجیده ام

تکرار نامت در دلم شوری دگر کرده به پا
شیرین تر از نام تو نام دیگری نشنیده ام

در حسرت دیدار تو چشمم نمیخوابد به شب
از آسمان یاد تو صد ها ستاره چیده ام

من رحمت حق را به خود در لحظه های زندگی
با ذکر نورانی نام و یاد تو سنجیده ام

در اوج حال ابتلا بر داغ های بی امان
من همچو پیچک بر مدار ذکر تو روییده ام

مهدی یگانه ذکر تو ذکر حسین فاطمه است
آرام میگیرد بدین ذکرت دل شوریده ام

 

#مهدی_رستگاری
یکم شهریور سال ۱۴۰۰ خورشیدی
چهاردهم محرم الحرام سال ۱۴۴۳ ه.ق.
(بازنوشت مستقل غزل همسرایی شده در گروه «شعر و شاعری ظهور»)

دفتر شعر شیدایی
۵۴۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با حضرت دوست🌷

    • شهریور 7, 1402

      سلام و تحیات حسینی. متشکرم بانو🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا