🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کبوتر

(ثبت: 261147) تیر 4, 1402 

 

یا تو می روی
یا کبوتر خواهد رفت
پس خوب نگاه کن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مرداد 4, 1402

    درودها

    💐💐💐💐🌱🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا