🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمال درون

(ثبت: 269538) اردیبهشت 18, 1403 
کمال درون

بسمه العزیز
هایکو- شماره ۴۱

در آینه ها نمی گنجد
کمال درون
باورت را می طلبد..

Your innate perfection
can not be contained in the mirrors;
It requires your faith..

#مهدی_رستگاری
یازدهم آذر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
دوم دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
تصویر سرایی بداهه گروه ادبی «شعر سه نقطه»

۳۸۵
دفتر شعر روزگاران

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 18, 1403

    درود بر آقا مهدی گل
    هم شعرت و هم تصویر عالیست.
    دمت گرم و طبعت جوشان👏👏👏🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 21, 1403

      درود و سپاس حمید جان . همیشه لطف داری🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا