🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کارگاه سوم

(ثبت: 229621) تیر 30, 1399 
کارگاه سوم

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و احترام
با تشکر از طرح ارزشمند مدیریت گرانقدر سایت شعر پاک،
شاعران گرامی را به شرکت در این کارگاه شعر، دعوت می کنم.
شرایط و توضیحات:
1- ارسال حداقل یک شعر (از سروده های خود فرد شرکت کننده)
2- مسابقه در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود.
در بخش عمومی، هر یک از قالب های شعری، مورد قبول است؛ اما موضوع شعر درباره ی لزوم مردمی بودن و مردمی زیستن مسؤولان جامعه است.
فاصله مسوولان جامعه ما با معیارهای نهج البلاغه و زندگی عملی حضرت امیر علیه السلام، اختلاف طبقاتی میان مسوولان جامعه و مردم پایین دست
در بخش ویژه، فقط قالب نوینِ سروش(سروش کوتاه و سروش پیوسته)، مورد قبول است تا این قالب نوین توانمند – که در آستانه ی دومین سالروز تولد مبارکش (یکم بهمن) هستیم- بیش تر شناسانده شود؛ البته هر موضوعی را در این قالب می توان ارسال کرد
(توضیحات و نمونه اشعار مربوط به قالب سروش، در همین پایگاه ادبی، فراوان اند و بی شک، ما، فروتنانه و صمیمانه، کمک خواسته ایم از شاعران گرانقدر سایت، برای شناساندن بهتر قالب سروش به جامعه ی ادبی پارسی زبان، و امیدواریم که از یاوری ارزشمندشان بی نصیب نمانیم).
3- در صورت قابل ملاحظه بودن آثار ارسالی در بخش ویژه، قصد داریم به خواست خدا،آن آثار را در کتاب مشترک سرایندگان سروش (و سه گلشن و شعر سبز و…) به چاپ و انتشار برسانیم.
4- شرکت کنندگان می توانند اثر یا آثار مرتبط خود را در همین صفحه، ترجیحا بدون نام (بدون ورود به حساب کاربری) ارسال نمایند و چنانچه مایل به درج اثر از طریق مدیریت سایت هستند می توانند اثر خود را از بخش “تماس با ما” واقع در نوار منوی بالای صفحه اصلی سایت ارسال نمایند تا در همین صفحه بدون درج نام سراینده منتشر گردد.

5- از همه ی خوانندگان گرامی تقاضا می شود برای انتخاب شعر برگزیده، همکاری فرموده، نقد و نظر و رأی خود را اعلام بفرمایند.

 

با کلیک بر روی لینک زیر، وارد صفحه کارگاه خواهید شد:

کارگاه سوم

 

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا