🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی افسانه پنام(تخلص مولود)
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار افسانه پنام(تخلص مولود)

بی من رفتی…

افسانه پنام(تخلص مولود) 20 تیر 1400

 

جگرم سوخت از آن لحظه که بی من رفتی…

تک بیت

خوانش: 188

سپاس: 1

مهتاب

افسانه پنام(تخلص مولود) 22 بهمن 1399

 

کفرست راز عشقت پنهان چرا ندارم

خوانش: 233

سپاس: 4

تعداد نظر: 4