🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبروی شعرهایم

(ثبت: 249543) مرداد 5, 1401 

 

سالهاست که رفته ای
اما انگار هرگز نرفته ای
دست بر شانه ی خیالت می گذارم
اما تو مثل یک بیگانه
و من که نگاهی آشنا دارم

هزار چشمه در دلم می جوشید
اکنون کویری سوخته را می ماند

دوست و دشمن به حال من می گرید
وقتی بعد تو
رشته ی کلام از دستم در می رود
آبروی شعرهایم رفته است…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):