🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابراز عشق

(ثبت: 261520) تیر 10, 1402 

 

ابراز عشق
من به تو
مثل یک حادثه بود
زبانم را به لکنت
و کوه کلمات ریزش کرد

اما در شب تاریک تنهایی
دلم روشن است
قطار آرزوها به مقصد می رسد

مثل دهقان فداکار
در میان ریل زندگی
پیراهن شعرم را عاشقانه به آتش می کشم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):