🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبی

(ثبت: 261195) تیر 7, 1402 

 

سکوت در تهی
دور از اسم ها و شکل ها
آبیِ دریا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 7, 1402

    سلام طیب الله

  2. دست و دل تان گرم
    قلب وقلمتان سبز
    زندگی وفق مراد..
    آغوش امن خداوندجایگاهتان
    پایامانیدومانا
    بسرایید…

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا