🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی میلادی
تاریخ تولد: 1384/09/13
جنسیت: مرد
شهر: شهریار
بیوگرافی:

کودکی از جنس آبم ، روان
که جاری شدم از سال هشتادوچهار
به روی جهان . ‌. .

آخرین اشعار علی میلادی

فراموشی برگ

علی میلادی 25 فروردین 1403

 

عاقبت پاییز می آید ولی ،

شعرنو-نیمایی

خوانش: 50

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

برگ های شاخه ها

علی میلادی 19 فروردین 1403

 

برگ های شاخه ها

شعر کوتاه

خوانش: 61

سپاس: 2

کودک کار

علی میلادی 17 فروردین 1403

 

کار ،

شعرنو-نیمایی

خوانش: 62

سپاس: 3

انتظارِ پیر

علی میلادی 05 اسفند 1402

 

و انتظاری که پیر شد

سپید

خوانش: 106

سپاس: 8

تعداد نظر: 3

بیماری

علی میلادی 03 اسفند 1402

کنارِ

طبیبم ناله سر دادم :

شعرنو-نیمایی

خوانش: 92

سپاس: 3

آخرین نوشته های ادبی علی میلادی

ساحل افکار

علی میلادی 24 بهمن 1402

 

موجی از حسرتِ فرصت های از دست رفته ، همواره بر ساحل افکارم میکوبید …

خوانش: 60

سپاس: 1