🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتشفشان تب

(ثبت: 262590) مرداد 13, 1402 
آتشفشان تب

بسم رب الشهدا
آتشفشان تب

به دردی که با داغ در دل نشیند
به دشت بلا او به محمل نشیند

چو آتشفشانی که می سوزد از تب
نبودش میسر که کامل نشیند

به دست و به پای به زنجیر بسته
خمیده به کوهان مایل نشیند

به سرهای افراشته بر نوک نی
به بالای مرکب مقابل نشیند

چنان خون تراود ز جسم شهیدان
که از موج خون ناقه در گل نشیند

به غیرت روانه است حق مبین تا
به نابودی کار باطل نشیند

خلیل است گویا که با اذن رحمان
درون لهیب مسائل نشیند

ببین مهدی آن نور پاک الهی
چگونه به جان‌های قابل نشیند

شفای دل از سیدالساجدین خواه
به ذکری که بر قلب قائل نشیند

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیست و ششم مرداد ماه یک هزار و چهارصد ویک
نوزدهم محرم سال ۱۴۴۳ هجری قمری

دفتر شعر شیدایی

۶۱۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا