🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشوب، جفا و سم

(ثبت: 269521) اردیبهشت 15, 1403 
آشوب، جفا و سم

بسم رب الشهداءو الصدیقین
#رباعی – شماره ۸۸
آشوب، جفا و سم
به مناسبت شهادت مظلومانه شیخ الائمه امام جعفر صادق علیه السلام

امروز عدو امام صادق (علیه السلام) را کشت
از جهل و حسد روح حقایق را کشت

صبح است و افق به خون نشسته است ز بغض
کآشوب و جفا و سم شقایق را کشت

غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
سی و یکم مرداد سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی
بیست و پنجم شوال سال ۱۴۳۵ هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۷۸

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا