🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مهدی محمدی
تاریخ تولد: 1372/05/01
جنسیت: مرد
شهر: سبزوار
بیوگرافی:

معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوش است بدین قصه‌اش دراز کنید

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

رباب و چنگ به بانگ بلند می‌گویند
که گوش هوش به پیغام اهل راز کنید

به جان دوست که غم پرده بر شما ندرد
گر اعتماد بر الطاف کارساز کنید

میان عاشق و معشوق فرق بسیار است
چو یار ناز نماید شما نیاز کنید

نخست موعظه پیر صحبت این حرف است
که از مصاحب ناجنس احتراز کنید

هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق
بر او نمرده به فتوای من نماز کنید

وگر طلب کند انعامی از شما حافظ
حوالتش به لب یار دلنواز کنید

آخرین اشعار مهدی محمدی

سرخوشیِ عاشقانه

مهدی محمدی 01 اردیبهشت 1403

 

تو با خیالِ قشنگت ترانه ی من باش

غزل

خوانش: 102

سپاس: 4

تعداد نظر: 14

تعداد نقد: 3

شانه ها

مهدی محمدی 25 فروردین 1403

 

قلبم شبیه نارنجک

سپید

خوانش: 55

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

مومیا

مهدی محمدی 19 فروردین 1403

 

من همان بت ساخته ی دست ابراهیمم

سپید

خوانش: 53

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مسلخ

مهدی محمدی 17 فروردین 1403

 

به مسلخم بار دیگر بیا و

سپید

خوانش: 42

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

ناتمام

مهدی محمدی 10 فروردین 1403

 

چشمان تو نوازنده ست

سپید

خوانش: 51

سپاس: 6

تعداد نظر: 10