🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آلزایمر

(ثبت: 230636) مرداد 28, 1399 

 

چند می گیری
به یادم بیاوری جای قرص ها را
تا از مرگ
که در شیار آجرها بستریست
پرستاری کنم؟
به یادم بیاورند
آخرین برگ یادداشت
در کدام صفحه ی تقویم
با تو هم صحبت بوده ام؟
چرخاندن دستگیره ی در تا پشت در نمانم
گره زدن بند کفش ها
خودم را که لنگه به لنگه راه می روم را
به یاد بیاورند.
نه
من به آلزایمر مدیونم
تاریخ رفتنت را
لای موهایم فراموش کرده ام
حالا چند می گیری
به یادم بیاوری به دکترها بگویم
دوست نداشتنت
سخت ترین کار جهان است؟

#اکرم_نوری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1399

    چند می گیری
    به یادم بیاوری جای قرص ها را
    تا از مرگ
    که در شیار آجرها بستریست
    پرستاری کنم؟

    سلام و درود

    سپید زیبا و قابل لمس است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا