🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مقصد اگر تو باشی

(ثبت: 231692) شهریور 25, 1399 

 

کدام فصل مانده ای؟
کدام پیچ گم شدم؟
کودک با لباس کهنه از کدام مغازه بیرون زد
که سال نو نمی شود؟
تجمع درد مفاصل در سختی عبور
من راز تاریکی را می دانم
تعریف دیگری نداری
درختان
به خانه ها پناه می برند
دری برای نرفتن
پنجره ای برای ندیدن
تا بیرون بزند
رگ شلوغ در تردد آهن
مسیر خمیده روزها
مقصد
اگر تو باشی
نور از کجا بتابد
تا دیده شوی؟

اکرم نوری

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 25, 1399

    سلام و احترام محضرتان بانو نوری گرامی

    از شعر زیبایان بهره مند

    عالی ست

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    درود ها

    💐🙏💐

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 25, 1399

    🌹🌹🌹🌷🌷🌺🌺💐💐💐

  3. امیر جلالی

    شهریور 25, 1399

    چند سکو دارد این اثر زیبا ، کودکی که نماد معصومیت است …. معصومیت گریخته ….
    درختانی که از جنگل فرار کرده اند و به خانه ها پناه برده اند … شاید از ترس تبر… یا آتش …!!!
    و درهایی که برای نرفتن اند … و پنجره هایی که برای ندیدن…
    سکون و سکوت و تاریکی … سه بازیگر اصلی این اثر بودند .
    بسیار زیبا بود و معنا با عمق قابل توجهی خودنمایی می کرد.
    بهره بردم و درود بر شما

  4. نسرین حسینی

    شهریور 25, 1399

    درود برشما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا