🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 (:(آیا با لباس چرکین بودم):)

(ثبت: 266928) دی 21, 1402 

 

من غمگین شکسته دل غمگین بودم
من ویرانه دل ویران تر از این بودم

خانه خراب و گوشه نشین می خانه ام
من گوشه نشین یا اینچنین بودم

نخواهم دین و ایمان و آیین دروغین
منِ کافرِ مشرک آیا بی دین بودم

شرمسار نزد خدا و سزاوار به جزا
به پیشگاه و درگاه حق آیا ننگین بودم

منم فرهاد داستان ها آن کوه کن
به خیال خوش آیا دنبال شیرین بودم

بس نیست غمِ دین و رویایِ رویایی
ظاهری آراسته آیا با لباس چرکین بودم

(موحدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا