🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه‌های حضرت حق در وجودت منجلی

(ثبت: 211589) تیر 19, 1398 

بنام خدا

توی گلدانت هزاران حسن یوسف کاشتی
جای امّا و اگر، چون و چرا، نگذاشتی

آیه‌های حضرت حق در وجودت منجلی؛
با شغالان قهر بودی، با کبوتر آشتی

با وجود همّت بالابلند و لطف حق
شد محقق زود هر چیزی که در سر داشتی

ای خمینی! ای تو معمار کبیر انقلاب،
این بنای پر صلابت را تو براَفراشتی

خرمنی از کینه‌ها را بی‌امان آتش زدی،
جای آن مهر و محبت روی هم انباشتی

صد بهشتی، صد رجایی، باهنرها ساختی؛
توی گلدانت هزاران حسن یوسف کاشتی

…………………………

تقدیم به روح پرفتوح
امام خمینی “رحمةالله‌علیه”
و همه‌ی شهدای عزیزمان

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸

🌼اشعار علی رفیعی وردنجانی🌼

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا