🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر گهربار

(ثبت: 262939) مرداد 26, 1402 
ابر گهربار

بسم رب الشهداء و الصدیقین
ابر گهربار
به مناسبت ورود به ماه محرم الحرام و عزای حضرت سیدالشهداء(علیه السلام)

 

هر چند که در هیئت عزادار حسینیم
امشب همه در حسرت زوّار حسینیم

در دایره عشق چنان نقطه پرگار
بی خویشتن و واله و دیّار حسینیم

در دشت بلابین که سر از پا نشناسیم
ما مست شمیم خوش گلزار حسینیم

ما جمله گدایان صف باب حوائج
سرگشته و دلداده سردار حسینیم

حیران و مصیبت زده کرب و بلاییم
غمدیده و مفتون و دل افگار حسینیم

لبیک بدانید همه اهل دو عالم
ما از دل و جان یار و مددکار حسینیم

در ظل عنایات خوش حضرت حجت
مشتاق و شتابان سوی انوار حسینیم

ای منکر آثار ولایت به حذر باش
ما مشتعل از شعله تب دار حسینیم

از برکت ایمان و هدایت به سوی حق
هر لحظه چنان ابر گهربار حسینیم

در آرزوی نیل به کشتی هدایت
از برکت نورانی آثار حسینیم

در سجده بگو شکرخداوند تو مهدی
المنة لله که عزادار حسینیم

 

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
۲۳ مهر سال ۱۳۹۳
اول محرم ۱۴۳۷ ه.ق.

دفتر شعر شیدایی

۵۲۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 26, 1402

    ما مست شمیم خوش گلزار حسینیم
    عالی
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا