🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخت

(ثبت: 258240) فروردین 21, 1402 

 

چه قدر به هم می آیند
دستانِ من و تو
به گمانم
این همان بخت بلندِ یست که
همه می گویند…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1402

    دست هایت بوی باران می دهد

    سلام.

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 21, 1402

    درود استاد
    سپاس از شما که مرا به مهر می خوانید🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا