🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروس خیال

(ثبت: 267279) بهمن 4, 1402 

 

پا گشا می کند
عروس خیالم را
خاطرات

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌🌹🌹🌹🌹👌🌹🌱

  2. فریبا نوری

    بهمن 6, 1402

    درودها
    کوتاه شسته و رفته و زیبایی است
    🌹🌿🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا