🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ پاییزی

(ثبت: 254104) آذر 29, 1401 

 

و من آن
آخرین برگ پاییزم
که افتادم بر فرش زمین و
آخم در آمد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. باسلام
    امرزو از پاییز اشعار زیبا و هایکو از دوستان می خوانم و این حکایت از زیبایی پاییز را نشان می دهد که دلهای شاعران از پاییز زیبا دلنوشته فراوان است
    موفق باشی و مانا

  2. جواد مهدی پور

    آذر 29, 1401

    سلام و احترام

    زیبا سرودید بانو گودرزی گرامی

    برگ ریزان ست در هر بوستان

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا