🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بند غم

(ثبت: 265265) آبان 12, 1402 

 

در بند غم اسیرم ای شاه دل کجایی
دوری ز روی ماهت بر من شده بلایی

از عشق تو دلارام دیگر ندارم آرام
آرام من فنا رفت هنگام آشنایی

ما را ز غم مترسان بدتر ز دوریت نیست
من شاه غم،در اینجا ، عشقت کنم گدایی

چون ماهیِ گلابم افتاده در دل خاک
هر لحظه بیحضورت پرپر شدم خدایی

دلبر دگر مرنجان این قلب بی قرارم
این دل بجز هوایت دارد کجا هوایی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    آبان 12, 1402

    سلام
    و به گمانم :
    در زلف چون کمندت ای دل مپیچ کآنجا
    سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

  2. میثم

    آبان 21, 1402

    بسیار عالی

  3. علی

    آبان 21, 1402

    perfect

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا