🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به دختران و پسرانتان بياموزيد…

(ثبت: 241986) مهر 9, 1400 

 

بياموزيد به پسرانتان،
در جامعه اي كه تعداد گرسنگانِ برهنه گي بيشتر از مردها باشد ،
مادر و خواهر و هر زني كه دوستش خواهي داشت نيز آزار خواهد ديد.
بياموزيد به دخترانتان ،
آزادي حق همه ي زنهاست اما
حجب زنانه گي و غرورشان را به بهايي ناچيز
و از براي تفريح و تنوع ، پول ، لجبازي و رهايي از تنهايي نفروشند تا بعد ها از روزگار و مردم گلايه نكنند.
خودتان نيز فراموش نكنيد كه،
همواره الگوي فرزندانتان هستيد ؛
شك نكنيد كه دروغ و قضاوت، انسانيت را به زوال مي برد
سعي كنيد همواره چارچوبها را مراعات كرده و كساني كه چنين نيستند را به حريم تان راه ندهيد !

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا