🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کبری محمدی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:

به نام نور و عشق
که هر چه دارم و ندارم از اوست

آغازِ راهم
بدون دفتری و کتابی، دستِ خالی،
آمده ام
بیاموزم در محضر اساتید گرانقدر،
تشنه ی بودن در دنیای زیبای واژه ها
آمده ام
سیراب شوم،
نگاهم به
الطاف آن منبع آگاهی
و بعد به
مهرِشما جلوه ی آن آگاهی مطلق

سلام یاران
اطلاعاتم فقط در حد وزن ، قافیه و ردیف آنهم مختصر. به امید پیشرفت، در محضر شما یاران هستم
فقط و فقط بیاموزم بیاموزم بیاموزم
سپاس

آخرین اشعار کبری محمدی

🌸 بی قرار 🌸

کبری محمدی 01 تیر 1400

🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿

مـوجِ دریـای نگاهـت، بـی قـرارم کـرده اسـت

غزل

خوانش: 1535

سپاس: 37

تعداد نظر: 5

🌹تقدیم به اساتید ارجمند و شاعران گرانقدر این وادی پاک🌹

کبری محمدی 23 اردیبهشت 1400

🌹🌹عید سعید فطر بر همه عزیزان فرهیخته مبارک🌹🌹

🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺

خوانش: 1289

سپاس: 20

🌺می توانم🌺

کبری محمدی 22 فروردین 1400

 

🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

خوانش: 1235

سپاس: 19

🌺 شهر عشق 🌺

کبری محمدی 01 اسفند 1399

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

شب که ماه روی تو، چون قرص تابان می شـود

خوانش: 1566

سپاس: 24

آخرین نوشته های ادبی کبری محمدی

تقدیم به اساتید شعر و ادب و شاعران گرانقدر این وادی پاک

کبری محمدی 30 اسفند 1399

 

🌹🌹 از خدای مهربان سالی سرشار از

خوانش: 1298

سپاس: 7