🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیدی که مجنون نیست

(ثبت: 3268) بهمن 13, 1395 

دوباره
وزيدن گرفته است
باد
لابه لای بید می‌پیچد
گويی به درد
پنجه در گیسش کِشد
گاهی به داد
غافل که نمی‌لرزد دگر
بیدی که ” مجنون ” نیست

اشکان ملک‌پور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر بلندای اندیشه وژرفای احساستان

    قلمتان انوشه

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 14, 1395

    درود بر جناب ملک پور عزیز

    مرحبا

  3. زهره خسروی

    بهمن 14, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا