🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبلور جفا

(ثبت: 263770) شهریور 23, 1402 
تبلور جفا

بسم الله الواحدالقهار
#رباعی – شماره ٧٩
تبلور جفا
به مناسبت روزهای انتهای ماه صفرالمظفر

 

ایام تبلور جفا آمده است
هنگام لدود مصطفی آمده است

از سم بشکافد جگر پاک رضا
جان بر لب پاک مجتبی آمده است

 

غباردستگاه حسینی-#مهدی_رستگاری
یکم دی ۱۳۹۴
بیست ونهم صفر 1436 ه.ق.

دفترشعر شیدایی
۵۴۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 23, 1402

    درودها برشما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • مهدی رستگاری

      شهریور 24, 1402

      درود و سپاس و عرض تسلیت ایام🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا