🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کوه

(ثبت: 269789) اردیبهشت 29, 1403 

 

نه سبزه نه گل نه صبح عطر آگینی
لبریز سکوت تلخی و غمگینی

زد ابر زمستان به سرت برف ای کوه
با ما تو چرا دوباره سرسنگینی!؟

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 29, 1403

    درودبرشما
    خیلی زیباست
    🌺🌺🌺

  2. مهرداد مانا

    اردیبهشت 29, 1403

    زیبا سرودید بزرگوار
    کوه و برف نیز البته در همین شعر ، هرکدام عالمی دارند و دامنه های بسیاری که مخاطب به ذائقه ی خود، یکی را بر می گزیند .

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1403

    نه سبزه نه گل نه صبح عطر آگینی
    لبریز سکوت تلخی و غمگینی

    زد ابر زمستان به سرت برف ای کوه
    با ما تو چرا دوباره سرسنگینی!؟

    #رحیمی_رامهرمزی

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا