🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلقین عشق

(ثبت: 270033) خرداد 13, 1403 
تلقین عشق

بسمه اللطیف
تلقین عشق

آن دم که دل ز شوق به زنهار می رسد
با خود بگو که دلبر عیّار می رسد

تلقین و یاد عشق به شبهای بی کسی
حتماً به صبح دولت دیدار می رسد

دامن کشان به دشت دلم یاد او گذشت
چون شعله ای که بر تن نیزار می رسد

می سوختم به اوج سکوتم به درد خود
از آتشی که بر دل بیمار می رسد

چون نیمه شب ببارد از آن قطره ای خنک
بر داغ سرخ لاله تب دار می رسد

این سینه پر ز داغ غزل بود و شب گذشت
وقت طلوع مهر پدیدار می رسد

سرمست از نسیم سحر گشته ام کز آن
هر دم شمیم و بوی خوش یار می رسد

مهدی نگاه کن که از آفاق اشتیاق
اینک بهار عشق به گلزار می رسد

در شرق عشق معجزه صبح صادق است
خورشید روی حضرت دلدار می رسد

#مهدی_رستگاری
چهارم اردیبهشت یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
بیست و چهارم آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۴۹۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا