🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 256136) بهمن 22, 1401 

 

شرط بستم
با تنهایی
نیامدی دنیایم را
باختم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر فروغ بانوی شاعر

    بسیار زیباست هر چند تلخ و غمگین

    گاهی فکر می‌کنم عاشقی بزرگترین اشتباهی‌ست که انسان می‌تواند دچار آن شود ولی با این همه اگر عشق نباشد معنای زندگی چیست؟! عشق درد بی درمانی‌ست که دچار شدن به آن اجتناب ناپذیر است…

    پایدار باشید🌷🌺🙏🍃🌿

    • طارق خراسانی

      بهمن 22, 1401

      چه جمله قصاری:

      عشق درد بی درمانی‌ست که دچار شدن به آن اجتناب ناپذیر است…

      🌱👌👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 23, 1401

      درود یر شما نازنینم
      زیبا خواندید
      ممنونم که همراه من بودید

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود تان

  3. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود

    چه قدر درد در این کوتاه دیده می شود. و چه قدر قدرت قلم!

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 23, 1401

      درود استاد
      ممنون که به مهر خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا