🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک بیتی ۰۰۴

(ثبت: 223760) اسفند 23, 1398 

 

– سید علی جان:
(تقدیم به حضرت امام خامنه‌ای مدضل‌عالی)

قربان آن شوم در عین برتری
نه تخت دارد و نه تاج سروری

#مسیب_عبدلپور
#منفرد
#تک_بیتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا