🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سقوط

(ثبت: 240229) تیر 9, 1400 

 

افتادن از چشم‌هایت؛
مرگ آور است!
مثل سقوط از صخره
–مهلک…

#مسیب_عبدلپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 10, 1400

    🌹🌹🌹
    از چشم او نیافتید!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا