🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک درخت

(ثبت: 229221) تیر 22, 1399 

تک درختی پیر خفت
خواب دید و مست گشت از روزهایی که جوان بود
روزهایی که سرش سبز و دلش لبریز باران بود
با خودش آرام گفت:
“روزگاران جوانی
سرخوشی و شادمانی
دل بکن از باد و باران
از هر آنچه میتوانی”
گر بدانی
رسم بی رحمی که دارد زندگانی
از درخت افتادگی آموزی
از برگش خزانی.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 22, 1399

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌹

  2. سلیمان حسنی

    تیر 27, 1399

    درپناه حضرت پروردگار
    جانتان لبریز ازعطرِ بهار
    زیباست،پیروزباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا