🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیر

(ثبت: 261136) تیر 1, 1402 

 

خرداد باشد
یا که تیر
بی تو بودن
باکی از
تیر خوردن ندارم…!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    تیر 1, 1402

    بی تو هر آن
    تیر یک غم
    بر دلم هست !!!….

    درودتان بانو
    🌹👏🌹

  2. فروغ گودرزی

    تیر 22, 1402

    سپاس عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا