🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حائرالحسین (علیه السلام)

(ثبت: 263299) شهریور 5, 1402 
حائرالحسین (علیه السلام)

بسم رب الشهداء و الصدیقین
حائرالحسین (علیه السلام)
در طلب زیارت حائر حضرت سیدالشهداء (علیه سلام الله و صلواته)

کی می شود کز عشق تو سرگشته صحرا شوم
از شهر خود بگریزم و در صحن تو پیدا شوم

چون قطره اشک از غم دوری تو جاری شوم
در وسعت بی انتهای عشق تو دریا شوم

در حسرت دیدار تو می گریم و جان می دهم
ای کاش من هم زائر دردانه زهرا (سلام الله علیها)شوم

گر چه ملامت می کشم از منکر و از مدعی
چه افتخاری به از این کز عشق تو رسوا شوم

پیش چراغ روی تو محو است روی آفتاب
پروانه ای تا در طواف نور ناپیدا شوم

شد خاک گرم کربلا درمان داغ و درد ما
در بوته این کیمیا من غبطه زرها شوم

یا رب به من منت بنه تا در ره این ابتلا
در مکتب حق و شهادت مست و بی پروا شوم

مهدی بگو یک یا حسین (علیه السلام) و رو سوی جانانه کن
تا من فدای آن شهید انجمن آرا شوم

 

غبار دستگاه حسینی – مهدی رستگاری
سوم آذر یکهزار و سیصد و نود و دو خورشیدی

دفتر شعر شیدایی

۵۰۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا