🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی احمدی
تاریخ تولد: 1358/02/16
جنسیت: مرد
شهر: کرج
بیوگرافی:

علی احمدی (بابک حادثه )

شاعر ، نویسنده و فیلمنامه نویس رسمی ایران

پدیدآورنده :

آتش به دشت نیلوفر

منظومه مهتابی

گیسوان ارغوانی

حس خاموش

شراره خاموش عشق

آوای دل

برزخ و ..........

از کودکی پا به پیری گذاشتم و جوانی را ندیده ام‌
با داشتن خانواده پر جمعیت فرصت دیدار آنها را‌
پیدا نکردم چه رسد به زیستن در کنارشان.سال‌
دوم مدیریت و در دو رشته دیگر دانشگاهی در‌
سال اول انصراف دادم وبا مقوله آکادمیک وفق
پیدا ننمودم و در آن چیزی نیافتم مقاله های‌
زیادی منتشرنمودم و درنبود من منتشر نمودند‌

من از اوج آرامش به پای جنگ دیگری به نیّت‌
مدد برخاستم و در حال سوختن دوری همه عمر‌
‌از فرزندانم دریافتم جنگ جنگ زرگری بود و‌
ترفندی برای حذف و.......

امّا این همه سیاهه نمودم که یک پیام عشق‌
و امید به شما اساتیدو صحابه کلک آرا هدیه کنم.تجربه حیاتم این است که اوضاع بی ‌
تعریف بوده و خوب و بد تصّور نسبی ماست
دنبال خوب یا بد شدن اوضاع نبودم .به حال‌
درونی خودم پرداختم تا کسی آسیب نبیند‌
و اما کلام آخر :
وقتی از بابک حادثه می پرسند حالت چطور ‌
است؟می گوید بااینکه اوضاع افتضاح و به‌
قولی بد می باشد من عالیییی هستم عالییی‌
رفیق عالی .شاید حوصله خواندن این مقال
بر شماسنگین آید اماّ گفتم حال درونیم را تا‌
رها شوم سپاسمندم از تحمّل این کمترین‌

دو بیت حقیرانه ام تقدیمتان باد

اف بر دروغ که حق را به زیر نقاب کرد
هر نکبتی را در نظر عین ثواب کرد

از بوی خوش مستیم و غافل ز فاجعه
که گلاب را قتل گلستان گلاب کرد

منتّ بر سرم می نهید به وبلاگ دشت نیلوفر من سری بزنید

://babak2500.blogfa.com

وب سایت فروشگاه اینترنتی شاعرانه های حادثه :

s://hadeseh.sellfile.ir

شاد زی و پاینده به مهر ....بابک حادثه .

آخرین اشعار علی احمدی

حیطه پرگار

علی احمدی 13 آبان 1402

 

تا مست شراب لب دلدار نگردم‌

غزل

خوانش: 139

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

عاقبت

علی احمدی 25 مهر 1402

 

حال ما چون بره ای متواری از چنگال گرگ

قطعه

خوانش: 96

سپاس: 1

هنر پیشه

علی احمدی 11 شهریور 1402

 

تا جهان باشد و من باشم و دل باشد و عشق

قطعه

خوانش: 81

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

تقصیر

علی احمدی 17 اردیبهشت 1402

 

تلخ نوشته زاد روزم

چهارپاره

خوانش: 153

سپاس: 3

چرخ و فلک

علی احمدی 28 اسفند 1401

 

امروز که جان می دهم از بهر تو ای دوست

قطعه

خوانش: 173

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

آخرین نوشته های ادبی علی احمدی

تحلیل دروغ ( 1 )

علی احمدی 25 بهمن 1401

تحلیلی بر دروغ

دروغ گفتن حرف ناراست نیست

خوانش: 103

سپاس: 1

معادل عشق

علی احمدی 30 مهر 1401

 

کلمات در واقع قرارداد هایی میان آدمها می باشند تا بتوانند احساسات و

خوانش: 196

سپاس: 0

هم نشینی الهام بخش

علی احمدی 16 مهر 1401

گوناگون ( عمومی ، عشق ، دروغ و صداقت ، عقیدتی ، الهی و …)

*******************************

خوانش: 177

سپاس: 0

باش و نباش

علی احمدی 14 شهریور 1401

 

سه ( آ ) را سرمشق خود کن

خوانش: 335

سپاس: 1

از آدمیّت تا انسانیّت ( 1 )

علی احمدی 18 مرداد 1401

از آدمیّت تا انسانیّت ( قسمت نخست )

شگفتا

خوانش: 404

سپاس: 0