🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطرات

(ثبت: 258676) فروردین 31, 1402 

 

وصل خاطراتش که باشی
از او جدا نمی شوی
حالا تو هی بگو بکن دلت را
نمی شود
باز سنجاق پشت سنجاق می زنی…!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1402

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    تجربه ای چندین ساله از این سنجاق زدن ها دارم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. فریبا نوری

    فروردین 31, 1402

    درود فروغ گودرزی عزیز
    عاشقانه ی زیبایی است

    • فروغ گودرزی

      اردیبهشت 1, 1402

      درود بانو جان
      ممنونم❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا