🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه عشق

(ثبت: 223290) اسفند 11, 1398 
خانه عشق

 

#خانه_عشق

از همان روز ازل قلبم برایت خانه شد
مهر تو در قلب من افتاد و دل غمخانه شد

این دلم از دیدن گیسوی چون بستان تو
تگ گلی زان چید و قلبم بهر تو گلخانه شد

چانه‌ات پیمانه و لب‌های تو چون مِی‌ در آن
قلب من از دیدن آن روی تو میخانه شد

بهر من چون بُت شدی ایمان من را برده‌ای
بعد تو این دل دگر همچون یکی بتخانه‌ شد

من که محتاج کلامی از دل و قلب تو ام
هر سخن از تو برایم درس مکتبخانه شد

دوست دارد چشم من بیش از دگر بیند تو را
پس برای چاره سازی قلب من تبخانه شد

من سپیداری بدون ابر و باران بودم و…
آمدی رویت برای من چو سقّاخانه شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 11, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 13, 1398

    سلام بزرگوار!
    از جناب عالی دعوت می شود در رای گیری برگزیدگان هفته،
    همراه مان باشید:
    http://sherepaak.com/223188/-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا