🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت

(ثبت: 255545) بهمن 8, 1401 

 

از درختان خشک زمستان می ترسم
رنگ به رو ندارند
انگار در پی زندگی می دوند…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 8, 1401

    جالب بود
    درودتان

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 8, 1401

    سپاس از نظر ارزشمندتون🙏🍃

  3. جواد مهدی پور

    بهمن 8, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    زیبااا ست

    💐🙏👏👏👏
    شادکام باشید

  4. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1401

    سلام و درود
    بسیار عالی
    خلق این آثار واقعا سخت است و هنر تجسمی قوی می طلبد
    بر شاخه های خسته و زردم نگه مکن
    من آن درخت خشک زمستان دویده ام
    چون آن فروغ دیده به صحرای دیده ام
    ریشه به سمت ماه زمین ام کشیده ام
    بداهه ای تقدیم چشمان دختر عزیزم فروغ
    پ. ن
    از درختان خشک زمستان می ترسم
    رنگ به رو ندارند
    انگار در پی زندگی می دوند…!
    فروغ گودرزی
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فروغ گودرزی

      بهمن 8, 1401

      درود بر شما استاد
      به به بسیار زیبا لذت بردم
      ممنونم که همراه من هستین
      نگاهتان را قدر دانم استاد🙏🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا