🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد

(ثبت: 256371) بهمن 29, 1401 

 

می ترسم از دردهایی که ماندگارند
دردهایی که ریشه دارند
می ترسم رشد کنند بپیچند
بر جانم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 30, 1401

    درود بر شما
    موفق باشید 🌹🌹

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 1, 1401

    درود و سپاس از شما استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا