🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروازه بهشت

(ثبت: 264302) مهر 14, 1402 
دروازه بهشت

بسمه اللطیف
دروازه بهشت

چندان که روی ماه تو امشب منوّر است
گویی که چهره تو از آیات محشر  است

در بوستان عشق بلندای قامتت
از سرو بیش و مایه رشک صنوبر است

پر کرده است عطر تو اطراف خانه را
جان مست از آن شمیم خوش و روح پرور است

خواهش به اوج خویش رسیده است در فضا
از شور دلنشین هوایی که در سر است

هر چرخش نگاه تو ای نازنین من
آغاز یک حکایت شیرین دیگر است

افسوس بر لبان تو می آید و به مهر
این حالت تو خوب و خوش و نازگستر است

مهدی و ان یکاد بخوان در حریم عشق
بر یار خود که ماهرخ و ماه پیکر است

او را به بر بگیر و ببوس و به یاد دار
دروازه بهشت در آغوش دلبر است

 

#مهدی_رستگاری
شانزدهم تیر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
نهم ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《گلشن شعرا》

دفتر شعر روزگاران
۹۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 14, 1402

    از من مپرس علتی از بی قراریم
    وقتی مقیم شهرک زیبای باورم
    ♡♡♡
    درودها ارجمند

    • مهدی رستگاری

      مهر 14, 1402

      درود و سپاس جناب معصومی عزیز🌹🌷🌹🌷

  2. طارق خراسانی

    مهر 14, 1402

    او را به بر بگیر و ببوس و به یاد دار
    دروازه بهشت در آغوش دلبر است

    سلام

    به به
    هزاران درود بر شما عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • مهدی رستگاری

      مهر 14, 1402

      درود و سپاس استاد طارق عزیز. لطف دارید🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا