🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی معصومی
تاریخ تولد: 1347/11/01
جنسیت: مرد
شهر: مشهد مقدس
بیوگرافی:

http://alimasoomi.blogfa.com
☆☆☆☆☆☆
بهمن چه ماه عجیبی است
از یکهزارو سیصد و چهل،
هفت سال هم گذشت
"دهنو" بهشت نخستین نگاه من
در" بلهرات " پر ز نسیم اش بهار بود
تا انتهای دشت "میانجلگه"ی وسیع
جایی که "کدکن" عطار نام داشت
شهری قشنگ و پر از آب و آینه...
از یکطرف به تربت و ترشیز و سبزوار
و ز یکطرف به شهر نشابور می رسید...
آواز زنجره هایش قیامت است...ایکاش چلچله هایش نرفته و... حتی کلاغ روی درختش قشنگ بود.
از گَلِّه های آهوی دشت اش شنیده ای؟! افسوس از قنات خروشان که خشک شد.
....
ایکاش گلم، بوقت روئیدن تو
در دیده ما طاقت بینایی بود

تا باز کنم ز طرُّه هایت گِرهی
بر پیکره ام قامت رعنایی بود....

🔷️🔷️🔷️

آخرین اشعار علی معصومی

لازم است

علی معصومی 07 اردیبهشت 1403

لازم است

در مسیر کاروان عشق چاهی لازم است

غزل

خوانش: 28

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

حصار پیکره

علی معصومی 06 اردیبهشت 1403

حصار پیکره

زمانه با تو چه کرد و تو با زمانه چه کردی

غزل

خوانش: 56

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

سر منشاء دیوانگی

علی معصومی 04 اردیبهشت 1403

سرمنشاء ویرانگی

دردیکه تو گفتی سر دیوانگی ام بود

غزل

خوانش: 45

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

جاده حیران

علی معصومی 01 اردیبهشت 1403

جاده حیران

پیله کن پنجره سمت خیابانت را

غزل

خوانش: 26

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

حلق اویز

علی معصومی 31 فروردین 1403

آویز

محاله پیش تو برگردم ای عشق

قطعه

خوانش: 30

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

آخرین نوشته های ادبی علی معصومی

یغما نیشابوری شاعری برآمده از درد

علی معصومی 27 دی 1401

💠💠💠

به بهانه روز تولد یغما نیشابوری که بیستم دی ماه دیده به جهان گشود تا هجای درد را در قالب درد بسراید.

خوانش: 2015

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

کلاسیک های بی قافیه

علی معصومی 17 اردیبهشت 1400

کلاسیک های بی قافیه

◇◇◇◇

خوانش: 1129

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

خوانش: 975

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

زبان شعر، دیروز، امروز یا فردا

علی معصومی 19 دی 1399

 

زبان شعر، دیروز، امروز یا فردا

خوانش: 599

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

توضیح کوتاهی درباره تک بیت های ناب

علی معصومی 05 فروردین 1399

 

تبر بدوش به دنبال خویش می گردم

خوانش: 1406

سپاس: 4