🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درون هر کسی

(ثبت: 255465) بهمن 6, 1401 

 

درون هر کسی
آرزویی خواهد بود
که هر دم او را اندوهگین خواهد کرد
تا پیامبری بیاید
او را از اندوه خود برهاند
چون مرغی سرکنده پر پر خواهد زد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):