🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلداده عشق

(ثبت: 267648) بهمن 21, 1402 
دلداده عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم

دلداده عشق
تقدیم به محضر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله)

 

از گاه پیمان الستم یا محمد
دلداده عشق تو هستم یا محمد

با نور پاک تو دل و جانم جلا یافت
از ظلمت طاغوت رستم یا محمد

چنگال دیو و قید جهل و ذلتم را
از برکت نامت شکستم یا محمد

پیوند خود با تیرگی نفس دون را
با عشق پرشورت گسستم یا محمد

از فیض نور تو شده توفیق حاصل
کامروز من یکتاپرستم یا محمد

این رستگاری بس مرا کاندر دو عالم
غیر تو در کس دل نبستم یا محمد

دارم امید آن که در محشر نگردد
کوته ز دامان تو دستم یا محمد

چون غنچه نام تو بر لب شد شکوفا
در بوستان ذکر مستم یا محمد

مهدی بخوان حمدی و اخلاصی که از صدق
عمری به پای تو نشستم یا محمد

من شیعه مولا امیرالمومنینم
دلداده عشق تو هستم یا محمد

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
هجدهم دی ماه سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی
شانزدهم ربیع الاول سال 1436 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۰۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود
    زیبا ودلنشین سروده اید
    🙏⚘❤🌹
    رقص قلمتان ابدی

    • مهدی رستگاری

      بهمن 26, 1402

      سلام و درود جناب عبداله پور عزیز. لطف دارید. متشکرم🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا