🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرامرز عبداله پور
تاریخ تولد: 1401/09/18
جنسیت: مرد
شهر: قزوین
بیوگرافی:

هرآن کس حقی سؤميش ايسته يير اهل نجات اولسين
ايکی دنیا غمیندن جان قوتارسین لاپ آزاد اولسین
بئینسین عشق تلبیسین گئیینسین درناب اولسین
تشعشع عالمه سالسین مثال آفتاب اولسین

آخرین اشعار فرامرز عبداله پور

که دنیا فانی است فانی

فرامرز عبداله پور 06 اردیبهشت 1403

که دنیا فانی است فانی

در این دنیا نمی مانی

غزل

خوانش: 23

سپاس: 3

سنله یارانمیش هامی پیدا اولوب

فرامرز عبداله پور 03 اردیبهشت 1403

سنله یارانمیش هامی پیدا اولوب

سنله سو توپراقدی توانا اولوب

مثنوی

خوانش: 26

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

«الَّذِينَ يَأْكُلُونَ اَلرِّبَا»

فرامرز عبداله پور 27 فروردین 1403

 

«الَّذِينَ يَأْكُلُونَ اَلرِّبَا»

مثنوی

خوانش: 32

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

اوروجلوق بایراموز مبارک اولسین

فرامرز عبداله پور 22 فروردین 1403

 

بیزدن سلام اولسین مسلمانلارا

خوانش: 16

سپاس: 2

قَدِر آخشامی گلیب حق طرفیندن یِئره نور

فرامرز عبداله پور 15 فروردین 1403

 

قَدِر آخشامی گلیب حق طرفیندن یِئره نور

خوانش: 18

سپاس: 2

تعداد نظر: 1