🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستش دارم

(ثبت: 264912) آبان 1, 1402 

 

پریشان کردنش را دوست دارم
وَ با کِش بستنش را دوست دارم

کە محکم گیسوانش را ببافم
ولی بوسیدنش را دوست دارم

 

✍شاعر : مهدی سلمانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 1, 1402

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا