🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکر حسینی

(ثبت: 262818) مرداد 21, 1402 
ذکر حسینی

بسم رب الحسین و منتقمه
ذکر حسینی
در وصف برخورداری از زیارت عاشورا

با یاد تو امروز شد آغاز دگر بار
گردید دل از معجزه عشق تو سرشار

خاضع شدم و قصد سلامی چو بکردم
شد چشم من از ذوق سلام تو گهربار

دریا شدم از وسعت نورانی نامت
چون گوهر ذکر تو عیان گشت و پدیدار

برخاست غم سبز تو و طرفه ببخشید
امّید سعادت به دل خسته و افگار

ما یاور یاران حسینیم  و از آن روی
با دشمن وی نیز به جنگیم و به پیکار

ای نور خدا، حجت حق بر همه هستی
تو قطب وجودی، دگران نقطه دیّار

هر چند که ما بی عمل و بی سر و پاییم
ما بی هنران را ز سر لطف نگه دار

مهدی ز نم اشک چو پوشیده شدت روی
در سجده بخوان حمد و زحق خواه به اصرار

تا ذکر حسینی بشود روزی و رزقت ‌
وز معجزه عشق شود جان تو سرشار

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیستم اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی
اول شعبان المعظم 1437 هجری

دفتر شعر شیدایی
۵۷۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا