🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 247734) اردیبهشت 31, 1401 

 

می شود
گاهی تو را
از هیچ هم خواست
یا که حتی
نام زیبای تو را
می شود رویا گذاشت.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 31, 1401

    درود بانو گودرزی عزیز.
    ساده و صمیمی 🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا